ישראבט - פורטל הבית שלכם להימורים ובטים

פורטל ישראבט הינו הפורטל המוביל בארץ לנושאי סוכן בטים והימורים משחקי מזל, מכונות SLOT, הימורי ספורט ועוד. האתר מנגיש את המידע בנושא בצורתו המדויקת ביותר והרלוונטית בישראל.

לשפר פוקר אונליין עם כמה טיפים פשוטים

צ'יפים של פוקר אונליין | PIXABAY

קצת רקע, מסע בזמן: מה המקור של פוקר אונליין?

רגע לפני שנרחיב לגבי פוקר אונליין וטיפים כדי לשפר את המשחק שלכם, נציין כי המקור של פוקר מעט מעומעם, כלומר לא ברור בדיוק מתי והיכן המשחק הזה שוחק לראשונה. אבל, ההשערה הנפוצה היא שהמשחק התפתח בארה"ב בסוף המאה ה-19. בפועל, בכלל ייתכן שהוא התפתח מכמה משחקים קודמים, ביניהם אס-נאס הפרסי, פוך הצרפתי, פוכן הגרמני ועוד. במילים אחרות, אנשים רבים סבורים כי פוקר הוא תוצאה של הכלאה בין כמה משחקי קלפים שונים. 

במקור, אומרים כי הגרסאות המוקדמות של פוקר כנראה השתמשו בחפיסות של 20 קלפים, כאשר בדרך כלל 4 שחקנים שיחקו את המשחק. בדומה לאופן שבו משחקים פוקר גם בימינו, כל שחקן בזמנו קיבל 5 קלפים, והמטרה הייתה, כמובן, להשיג את היד החזקה ביותר. מי שמשחקים פוקר כבר שנים, יודעים כי הגרסה הזו שאנחנו מדברים עליה נקראה "סטרייט פוקר", ובפועל, היא עדיין קיימת בימינו. למרות שעברה שינויים משמעותיים לאורך זמן, הגרסה הזאת עדיין נחשבת אחת הפופולאריות בישראל ובעולם.

בסופו של דבר, ההיסטוריה של הפוקר מהווה סיפור מרתק של התפתחות, התפשטות ופופולריות הולכת וגוברת, מה שמוביל אותנו להרחיב כעת לגבי פוקר אונליין והטיפים שיכולים לקחת את המשחק שלכם לשלב הבא – המשיכו לקרוא. 

הבסיסיים: טיפים לשיפור פוקר אונליין

דבר ראשון, בואו נדבר על היסודות של כל משחק פוקר אונליין, או פיזי סביב השולחן עם החבר'ה שלכם בשישי בערב. בפועל, בין אם אתם אוהבים לשחק בגרסה כזאת או אחרת של פוקר, אתם חייבים להיות מודעים לכמה כללי אצבע אשר כל שחקן ושחקנית פוקר צריכים להכיר. אם אתם חדשים בעולם הפוקר, כדי לעשות סדר בנושא בצורה פשוטה, חילקנו את הטיפים הבסיסיים ל-4 טיפים שונים בעזרתם תוכלו לנחות "נחיתה רכה" בשולחן:

1) פוקר אונליין ואסטרטגיות בסיסיות

 לפני שמתחילים לשחק פוקר אונליין באינטרנט, חשוב להבין היטב את החוקים והאסטרטגיות של גרסת הפוקר שבה אתם משחקים. באופן כללי, ניתן למצוא מידע רב באינטרנט ובספרים, אם כי תמיד כדאי גם ללמוד פיזית מבעלי ניסיון אחרים. אם רק תרצו, תוכלו למצוא המון סרטוני הדרכה מעולים ביוטיוב ובמגוון אתרים אחרים.

2) שחקו בפלטפורמות בחינם

לפני שאתם משחקים פוקר אונליין בכסף אמיתי, אנחנו ממליצים לנסות לצבור ניסיון במשחקים בחינם. זה יעזור לכם להכיר את תוכנות הפוקר השונות והפיצ'רים שלהן, לתרגל את האסטרטגיה שלכם ולהרגיש בנוח עם המשחק באופן כללי.

3) ניהול בנקרול בצורה נכונה

באופן כללי, מומלץ לקבוע תקציב מראש וכן להקפיד לא לשחק יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם בכיס. אם אין ביכולת הכלכלית שלכם להפסיד סכומי כסף מסוימים, לעולם אל תרדפו אחרי הפסדים וניצחונות. במילים אחרות, דעו מתי להתקפל מהשולחן. 

4) פוקר אונליין "אגרסיבי"

בין אם אתם משחקים פוקר אונליין או כל סוג משחק אחר, שחקו בצורה אגרסיבית אם תבחרו בכך, אבל גם בצורה סלקטיבית. כלומר, אל תפחדו להעלות הימורים ולשחק אגרסיבי, אך עשו זאת רק כשיש לכם יד חזקה או סיכויים טובים לשפר אותה.

תמונת לוגו ישראבט
תמונת צ'יפים של פוקר אונליין - PIXABAY

טיפ נוסף: למדו מניסיון אחרים

אם אתם רק מתחילים את דרככם בעולם הפוקר, או ספציפית בעולם של פוקר אונליין, דעו לכם שישנן דרכים רבות ושונות ללמוד מאת שחקנים מנוסים. אפשר לעשות את זה על ידי צפייה בסרטונים, שידורים חיים או ניתוח משחקים, ואהל הן רק חל3ק מהאופציות העומדות לרשותכם.

באופן כללי, אנחנו ממליצים שתשימו לב לאסטרטגיות של שחקנים אחרים, לתהליכי חשיבה וקבלת החלטות, מה שניתן לבדוק במגוון פלטפורמות רחב באינטרנט. יתרה מכך, בימינו יש לכם אפילו תוכנות אשר יודעות כיצד לנתח משחקים שונים. עם קצת מאמץ ועבודת מחקר, תוכלו לשפר את המשחק שלכם באופן הזה בכמה וכמה רמות. 

שאלות ותשובות על פוקר מקוון

שואלים מהם הצעדים הראשונים לקראת הרשמה לאתר פוקר? ובכן, לפני שאתם נרשמים לאתר פוקר אונליין, חשוב לבדוק את האתר ולוודא שהוא אמין ומוכר. כמו כן, השתדלו תמיד להתחיל בקטן, כלומר בטים בסכומים נמוכים. אל תתחילו להמר בסכומים גבוהים עד שלא תהיו בטוחים בכישוריכם ובכללי המשחק. עדיין לא בטוחים לאיזה אתר להירשם? הנה עוד כמה שאלות ותשובות שחשוב להכיר – המשיכו לקרוא. 

מה פוקר אונליין מציע לשחקנים?

פוקר מקוון מאפשר לשחקנים להצטרף לשולחנות וירטואליים ולשחק נגד שחקנים אחרים מכל העולם, תוך שימוש בכסף אמיתי או כסף וירטואלי.

פוקר מקוון חוקי בישראל?

אם אתם מבקשים לברר לגבי המעמד החוקי של פוקר מקוון בישראל, התשובה היא שהנושא הזה אינו לגמרי ברור. מצד אחד, חוק ההימורים בישראל אוסר על הימורים בקזינו ובמקומות ציבוריים אחרים. אבל מצד שני, החוק לא מתייחס ספציפית להימורים באינטרנט, כולל פוקר אונליין. לפיכך, אין אסדרה חוקית של הפעילות בארץ. חשוב לציין, גם אם פוקר מקוון אינו חוקי באופן מובהק, ייתכן שעדיין יהיו סיכונים משפטיים הקשורים למשחק. למשל, ייתכן שיהיה קשה לגבות חובות מאת משחקנים אחרים, וייתכן ששחקנים יהיו חשופים להונאות מצד אתרי פוקר לא אמינים. זו הסיבה לכך שחשוב להתנהל אך ורק מול סוכן בטים מקצועי. 

מהם היתרונות של פוקר אונליין?

פוקר אונליין טומן בחובו כמה יתרונות שונים, כמו למשל:

  • נוחות: אתם תמיד יכולים לשחק פוקר מקוון מכל מקום בעולם ובכל נקודת זמן, כמובן כל עוד יש לכם חיבור לאינטרנט.
  • מגוון פלטפורמות: אתרי פוקר מקוונים מציעים מנעד רחב של משחקי פוקר, ככה שכל שחקן ושחקנית יכולים למצוא את הסגנון המועדף עליהם.
  • בונוסים והטבות: אתרי פוקר מקוונים רבים מציעים בונוסים וקידומים לשחקנים חדשים וקיימים, ככה שכדאי לבדוק זאת ול סוכן ההימורים שלכם או מול האתר עצמו.
  • קלות למידה: ישנם מקורות מקצועיים רבים זמינים באינטרנט שיעזרו לכם ללמוד לשחק פוקר אונליין, כולל סרטונים, מאמרים ותוכנות הדרכה שונות. 

יש חסרונות בפוקר אונליין?

אכן כן, פוקר אונליין טומן בחובו גם כמה חסרונות, כגון:

  • סיכונים חוקיים: כפי שהוזכר לעיל, המעמד החוקי של פוקר מקוון בישראל אינו ברור לגמרי.
  • הונאות: ישנם אתרי פוקר מקוונים לא אמינים שעשויים לרמות שחקנים.
  • התמכרות: פוקר יכול להיות משחק ממכר, וחשוב לשחק באחריות.
  • חוסר אינטראקציה חברתית: פוקר מקוון אינו מציע את אותה רמה של אינטראקציה חברתית כמו פוקר חי.

מעבר לסוכן בטים👇

ישראבט שמחה להעניק 50% בונוס
למצטרפים חדשים!

ליצירת קשר מהיר עם סוכן לחצו על כפתור ה-whatsapp >>

פייבוקס
ביט
ביט
ביטקויין
מזומן

העברה בנקאית

ביט
פייבוקס
ביטקויין
מזומן

העברה בנקאית

ישראבט שמחה להעניק 50% בונוס
למצטרפים חדשים!

ליצירת קשר מהיר עם סוכן לחצו על כפתור ה-whatsapp >>

פייבוקס
ביט
ביטקויין
מזומן

העברה בנקאית

×